poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Opowiadanie 16 ''Tylko ona pomoże ci powstrzymać zło''

Patricia**
Czy kiedyś zastanawiałeś się nad cofnięciem czasu żeby naprawić swoje błędy.Ja tak.Niestety jest już za późno.
Siedziałam na łóżku i płakałam.Co to dziecko jeszcze wymyśli żeby nam uprzykrzyć życie.Za resztę potomków
też nie oszczędziła.

Czuję jak moje życie się stacza wiedziałam,że nie mam kontroli nad całą sytuacja.Widziałam tylko ciemność.Co chwila ktoś mnie pocieszał.Nawet czasami nie wiedziała kto.Poprosiłam o chwilę spokoju.Leżałam chciałam znowu zobaczyć
nasz pokój.Żółte ściany obklejone dużą ilością plakatów One Direction (na ścianie Niny) i Linkin Park lub Gren day.Nasze okno przez
które rano uwielbiałam wyglądać.Wstałam z łóżka i podeszłam do domu dla lalek który stał na przeciwko mojego łóżka.
-Saro pomóż nam proszę.Nagle  znikąd zaczęła lecieć melodia.Znałam ją doskonale.Była to kołysanka którą śpiewała mi babcia
Pamiętam każde słowo a szło to tak :
''Kiedy powieki zamkniesz zmęczone.
Ja cicho zdmuchnę troski z twych rzęs.
I popłyniemy w tę świata stronę.
Gdzie twoje życie odzyska sens''
Zawsze się zastanawiałam co to może znaczyć.Moja babcia tuż przed śmiercią dała mi wisior w kształcie księżyca.Pod biegłam szybko do łóżka.Wyrzucałam wszystko z szafek.
Znalazłam.Założyłam srebrny wisiorek na szyję.Zamknęłam oczy przyłożyłam łańcuszek do oczu.Miałam nadzieję że pomoże i miałam rację.
-Musisz ją znaleźć.-Widziałam ją była ubrana w białą piżamę w kwiaty.Wyglądała bardzo poważnie.
-Kogo?
-Twoja kuzynkę.
-Po co ?-Byłam ciekawa jaką mam dużą rodzinę wiec będzie trudno.
-Tylko ona pomoże ci podtrzymać zło.
-------------------------------------
Hej przepraszam ,że krótkie ale nie miałam pomysłów.
Następny będzie w piątek do zobaczenia ;3

6 komentarzy:

  1. Świetny!
    Tylko szkoda, że taki krótki!
    Nie mogę się doczekać kolejnego!♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny < 3333
    Kiedy kolejna część ? :)
    Zapraszam do sb na nowy 12 odcinek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne.
    szkoda tylko że takie krótkie ale na prawdę świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na nowy [13] Odcinek pt." Dokąd idziesz?"
    http://fabinastoriesby-patrycja.blogspot.com/2013/08/stracone-marzenia-odcinek-13-dokad.html

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy